18.12. Anti-pikkujoulu: AHNA (Kanada), Eyewitness, Noituus, Mörk Séance

Aloittaja Hatshoe, 16:36:19 - 18.11.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Könä

Vittu!
Nukahin saatana enkä päässy! Olin tulos, ja ajattelin et "nukun vaa tunnin"

Hatshoe

Olipa ihan sairaan hauska ilta! Kaikki bändit oli toinen toistaan parempia. Kaiken kruunasi vielä illan päätteeksi tapahtunut born against/limp wrist/gism-pienoispittidisko. Ja tietty se että Ahnan tyypit oli tosi ihania ja kutsu kaikki Kanadaan kiertueelle ja hengailemaan ja kaikkea. Olivat itsekin tosi innoissan illasta ja tyytyväisiä kaikkeen. Ihan tarpeeksi saivat rahaakin laivalippuihin. Ja vissiin suurin osa keikalla olijoista sai myös syödäkseen. Sori jos joku jäi ilman. Ahna tulee takaisin syyskuussa ja silloin kiertävät Eurooppaa enemmänkin. Nyt niillä oli joku kikkailureissu, olivat saaneet hallitukselta rahaa Kanadalaisen äänitaiteen edistämisen nimissä ja saivat siis ilmaiset lennot soittaakseen noisea Ruotsissa. Samalla sitten soittivat salaa myös pari Ahna-keikkaa.

Mulla on muuten pari ylimääräistä Ahna-LP:tä jos joku haluaa ostaa tai ottaa distroon.

Suurkiitos kaikille osallistuneille ja ens kerralla koitetaan saada viikonloppukeikka näille Turkuun.

jankke

Käännä nyt vielä veistä haavassa   :'(

Hitto kun ei joka kapinaan ehdi!

Raporttia varmaankin on tulossa, Pietsuhan lupas ainakin Eyewitnessin osalta jotain kirjuutella koko viikonlopusta?

Hatshoe

Mutta eihän hätä ole tämännäköinen, koska hehän tulevat syyskuussa takaisin! Piezu meinasi jotain kirjoitella, mutta jos ei kirjoita niin sitten voin vaikka itse kirjoittaa jos ei kukaan muu halua.

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: Könä - 00:40:51 - 19.12.2011
Vittu!
Nukahin saatana enkä päässy! Olin tulos, ja ajattelin et "nukun vaa tunnin"

Eiksä vois nukkua maanantai aamu niiku kaikki muut :) ??

Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 08:44:11 - 19.12.2011
Olipa ihan sairaan hauska ilta! Ja tietty se että Ahnan tyypit oli tosi ihania ja kutsu kaikki Kanadaan kiertueelle ja hengailemaan ja kaikkea. Olivat itsekin tosi innoissan illasta ja tyytyväisiä kaikkeen. Ihan tarpeeksi saivat rahaakin laivalippuihin.

Oli kyllä helvetin hyvä ilta. Ahnan tyypit oli vähintään ''sosiaalisia'' :) , ihanat tyypit, on ollu puhe splitista, kiertuesta yhdessä, etc  :) , iha kiva jos ne vielä sai tarpeeksi rahaa.
Kiitos Jussi, bändit, ja muut, täst illast.
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

.·..·.

Oli oikein mukavaa sunnuntai-illan ohjelmaa. Kaikki bändit oli tosiaan vähintäänkin hyviä ja fiilis tällaisilla treeniskeikoilla on yleensäkin mahtava. Lisää vaan tällasia! Tattista asianosaisille.

papu

En sit lähteny. Lauantain kaikkivoipaisuus muuttui sunnuntain todellisuuteen ja huomas et onkin vaan ihan perus luuseri :P Lisäks työpaivä kolkutteli ovella ja oli kowa väsy. Nii. Pietsun unohtuneen pedaalin haen huomenna salamestasta ja säädetään ne levyt siinä samalla sit jossain kohtaa.

salozka

Loistavaa et tulevat uudestaan, tehokasta musaa & meininkiä ja just tosiaan kivoja tyyppejä! Ymmärrän kyl ihan hyvin niitäkin ku hyytyi kotiinsa, ja okei, kipeänä nyt ei kannata lähteäkään. Mulla sattui olemaan lomaa ja vapaa maanantai, niin auttoi kummasti asiaa tän jaksamisen suhteen :) Kiitos osallisille!


Könä

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 11:27:45 - 19.12.2011
Eiksä vois nukkua maanantai aamu niiku kaikki muut :) ??


I AM NOT A MACHINE! I AM JUST A MAN!

Joo kyllä mä sit nukuin koko maanantain näköjään. Auton kävin hakemas äsken.

mögälix

Kiitos jotka järkkäs, oli mahtavata. Senverran energinen ilta että kävelin sit kotiin, kun oli niin levotoinen olo.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: papu - 16:24:51 - 19.12.2011
En sit lähteny. Lauantain kaikkivoipaisuus muuttui sunnuntain todellisuuteen ja huomas et onkin vaan ihan perus luuseri :P Lisäks työpaivä kolkutteli ovella ja oli kowa väsy. Nii. Pietsun unohtuneen pedaalin haen huomenna salamestasta ja säädetään ne levyt siinä samalla sit jossain kohtaa.

Jees, hyvä