Saarnaus - Kansallisvaltion jälkeläiset -kasetti ulkona NYT!

Aloittaja apinajumala, 19:14:16 - 12.11.2011

« edellinen - seuraava »

apinajumala

Saarnauksen Kansallisvaltion jälkeläiset -kasetti on nyt ulkona Räävi Rekordsin toimesta. Kymmenen kappaletta poliittista hardcorea ja punkkia tarjolla kolmen euron hintaan ja jos postilla tulee, niin yksi euro lisätään postikuluiksi.

Kasetti sisältää kappaleet:
1. Sivari & Totaali
2. Neljän tunnin työpäivä
3. Maahanmuuttopolitiikasta
4. Heteromiehen fantasia
5. Entinen duunarikansa
6. Uusi keskiluokka
7. Jutta Urpilainen
8. Babylonin joilla
9. Minä pelkään politiikkaa
10. Beibi, mä oon anarkisti (akustinen Against Me! -koveri)

Tuolta voi kuunnella kolme maistiaisbiisiä:
http://saarnaus.bandcamp.com/album/kansallisvaltion-j-lkel-iset

Kasettia saa lähettämällä postia osoitteeseen: raavirekords [ät] gmail.com, ja kai minä tuol maailmalla joskus pyörin, nii silleenkii saa jos käy tuuri!

papu

Pitäskö mun neuvotella Räävi Recordsin myyntiedustajan kanssa, jos ottaisin muutamat myyntiin mun paskadistroon?

mirosol

Mulle kelpais arvikappale. Tai saa sen arvioida joku muukin...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

apinajumala

Paavo! Myyntiedustaja kyseli, et paljoko paskadistro haluis casetteja?
Ja arvostelukappale on varattu Mirosolille, saat sen multa tai Häkkisen Atelta!

mirosol

Antakaa se arviokappale Paavolle. Saan sen varmaan helpoiten sieltä..
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

apinajumala

No tietty unohin Paavon paketista sen arvostelukappaleen!
Teettekste jonku diilin keskenänne ja saatte multa sitte puuttuvan ku nähään tms? Oon ny pari viikkoo Roomas, mut Atelta saa noita sillä aikaa kanssa.

mirosol

Uijuijui!!!  Tarvii varmaan soitella tänään Paavolle, että saa ton kappaleen. On nimittäin ainakin bandcampin biiseissä sellasta hittiä, ettei mitään järkeä.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

antsa

#7
mielenkiintoiselta vaikuttaa, mutta yksi kysymys heräsi:
jos soitetaan poliittista punkkia sekä otetaan poliittisesti kantaa ja vieläpä asetutaan edustamaan poliittista suuntausta (tässä tapauksessa anarkismia), niin miksi silti pelätään sitä politiikkaa? eikös tämän nauhan yleisvaikutelma ole jotakuinkin päinvastainen? enemmänkin tuntuisitte olevan kiinnostuneita politiikasta, kuin sitä pelkäävän.. :)

Hatshoe

oma käsitykseni on, että tässä pelätään puolue- ja valtapolitiikkaa.

antsa


papu

Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 17:03:02 - 04.12.2011
oma käsitykseni on, että tässä pelätään puolue- ja valtapolitiikkaa.
Joo näin mäkin oon tän biisin ymmärtäny. Eli ei varsinaisesti ole vastaus yleislakon "kuka pelkää politiikkaa"-biisiin, vaiks keikalla näin asia muistaakseni ilmaistiinkin :)

Hatshoe

Lainaus käyttäjältä: papu - 17:49:12 - 04.12.2011
Lainaus käyttäjältä: Hatshoe - 17:03:02 - 04.12.2011
oma käsitykseni on, että tässä pelätään puolue- ja valtapolitiikkaa.
Joo näin mäkin oon tän biisin ymmärtäny. Eli ei varsinaisesti ole vastaus yleislakon "kuka pelkää politiikkaa"-biisiin, vaiks keikalla näin asia muistaakseni ilmaistiinkin :)

Kyllä biisin nimi kai ainakin viittaa Yleislakkoon, mutta voihan tässä olla niinkin, ettei Saarnauksella ole ollut sen tarkemmin tuo biisi kuitenkaan mielessä kun tätä kirjoittivat. Ihan hauskaa mun mielestä että punkista löytyy intertekstuaalisuutta myös nykybändien välillä. Pitäiskin varmaan kuunnella noi biisit peräkkäin niin selviäisi sekin onko Saarnaus tiennyt mistä YL:n biisi tarkemmin ottaen kertoo. (Itse (pakko myöntää) en oikeastaan tiedä).

antsa

Vähän ohihan tuo vastaus kyllä menee, sillä YL:n biisihän kertoo populaarimusiikin pinnallisuudesta ja siitä kuinka musiikissa ei enää uskalleta ottaa kantaa. Nykyäänhän artistit melko laajasti pelkäävät sitä politiikkaa, koska sillä ei myy levyjä. :D

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: antsa - 05:53:53 - 05.12.2011
Nykyäänhän artistit melko laajasti pelkäävät sitä politiikkaa, koska sillä ei myy levyjä. :D

Jos tavoite on ''myydä'', ei ne siis ''pelkää'' politiikkaa, niit ei vaa kiinnosta politiikkaa...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

kuka tahansa

#14
Ei välttämättä näinkään. Artisteilla voi itsellään olla vaikka minkälaisia, joskus hyvinkin vahvoja poliittisia näkemyksiä (ks. esim. PiF), mutta näiden esiin tuomista vältetään, koska sillä ei myy levyjä. Pelkona siis se, että kantaaottavuus pilaa musiikilliset/kaupalliset mahdollisuudet.

Joskus toki myös skenestä riippuen päinvastoin. Esim. anarkopunk aikoinaan (ei tietty koko skene, mutta jotkut artistit).