ke 30.11.2011 Alakulttuuribaari-hanke esittää: Toinen Vaihtoehto -tukikeikka

Aloittaja Kiira, 23:51:37 - 18.10.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

papu

Onkohan kaikki keikalle haluavat nyt saaneet tiedot sijainnista ja muista jutuista?


niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: papu - 11:52:50 - 29.11.2011
Onkohan kaikki keikalle haluavat nyt saaneet tiedot sijainnista ja muista jutuista?

Yep.
Onx muuten lista täynnä jo? Kaveri ei oo ilmoittautunut, ja kysyi jos ovelle saa tulla suoraan?
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu


egge

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:24:13 - 29.11.2011
Onx muuten lista täynnä jo? Kaveri ei oo ilmoittautunut, ja kysyi jos ovelle saa tulla suoraan?
Mulla sama tilanne ja kysymys!

torre

Lainaus käyttäjältä: egge - 16:49:04 - 29.11.2011
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:24:13 - 29.11.2011
Onx muuten lista täynnä jo? Kaveri ei oo ilmoittautunut, ja kysyi jos ovelle saa tulla suoraan?
Mulla sama tilanne ja kysymys!

ei oo täynnä, kyllä maahtuu, mutta pitää kuitenkin ilmoittautua etukäteen keikkapaikan luonteen takia. tehkää niin pliis!!

papu

Näyttäis tällä hetkellä vahvasti siltä, että saan otettua paskadistron huomenna mukaan. Eli jotain käppää tarjolla siis..

torre

Lainaus käyttäjältä: torre - 18:57:59 - 29.11.2011
Lainaus käyttäjältä: egge - 16:49:04 - 29.11.2011
Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 12:24:13 - 29.11.2011
Onx muuten lista täynnä jo? Kaveri ei oo ilmoittautunut, ja kysyi jos ovelle saa tulla suoraan?
Mulla sama tilanne ja kysymys!

ei oo täynnä, kyllä maahtuu, mutta pitää kuitenkin ilmoittautua etukäteen keikkapaikan luonteen takia. tehkää niin pliis!!

nyt tajusin että tän voi ymmärtää väärin, eli: jos jo tietää kavereiden kautta keikkapaikan niin voi tulla suoraan ovelle.

Kiira

Tännään!!

Ovet aukeaa klo 19, eli tulkeehan ajoissa niin näätte bänditkin!

Oispa T.V. IS NOT DEAD -paitoja myynnissä.

mögälix

Aivan järkyttävä itseiho nyt. Mutta en ole kykeneväinen tulemaan keikalle. Lupaan laittaa Toisen Vaihtoehdon tilille vähintään tuon lipunhinnan verran euroja.
Samalla haastan muut kotiinjääneet tekemään samoin.


Könä

Olisin tullu mut ei oo sitä 5e rahaa. eikä kyytiä. eikä bensaa.
Nimim: 3kk ilman tuloja.

niilo pielinen


Kävin ja annoin rahat TV:lle, keikkaa en oo pystyny nauttia yhtään, ihan kuumeessa, ei edes pystyny olla loppuun asti, lähin Valse Tristen keskellä...
Oli enemmän porukkaa ku odotin...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 22:46:11 - 30.11.2011
Oli enemmän porukkaa ku odotin...
Oli juu ja hyvä niin! 30 maksanutta + bändit ja työläiset. Toivottavasti jengi tajus tilata TV:n kotiin, kun oli hyvä mahdollisuus? Halpaa hupia..

Jos joku ei tajunnu ostaa Käpykaartin uutta seiskaa, niin multa voi kysellä. Neljä egee maksaa. Oon kauhee rahastaja  :'(

Niin ja Maktkamp, hyvää punkrokkia!!!

idiootti

Kiitos kaikille osallisille osapuolille! Tänään jäi työpäivä lyhyeks...

mirosol

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:53:39 - 01.12.2011
Jos joku ei tajunnu ostaa Käpykaartin uutta seiskaa, niin multa voi kysellä. Neljä egee maksaa. Oon kauhee rahastaja  :'(

Mulle zyrjään!

Hiukka nykii päässä, ettei pääsy tulemaan. Arkikeikat on noin yleensäkkin aika harvinaista herkkua meikälle...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.