3.12.2011 - Extreme Crossover! Delta Force 2, Cassie, Büfo + räppiä!

Aloittaja villeyk, 20:05:25 - 10.11.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

villeyk

#15
Äh, ikävää näin järkkääjäpuolen näkökulmasta lukea näistä pienistä takaiskuista. Itse lähdin paikalta puoli viiden jälkeen siinä uskossa, että mitään negatiivista ei tapahtunut ja tuosta Büfon keikan aikana toteutuneesta myllystäkin kuulin vasta tänään koska olin juuri samaan aikaan hoitelemassa velvollisuuksiani muualla.

Mutta mitäs pienistä, kun ei nekään meistä. Muuten kaikki meni hyvin tai oikeastaan aivan loistavasti! Jokainen bändi hoiti hommansa todella hienosti ja illan musiikillinen anti toimi monipuolisuudessaan juuri niinkuin pitikin! Mestoilla oli paljon porukkaa, joka ei yleensä tämänkaltaisiin tapahtumiin eksy ja sehän juuri oli tarkoituskin. Ei kai punkkaritkaan aina jaksa vaan toisia punkkareita katsella? Lisäksi dj:t pyörittelivät levyjään ja tanssiväki lantioitaan vähintääkin kiitettävien arvosanojen arvoisesti.

Kiitos siis kaikille niin järjestäjätahon kuin Cassienkin puolesta! Musiikillinen diversiteetti kunniaan myös jatkossa!

-Ville

edit: Ottakaas muuten joku innostunut skribentti kynä kauniiseen käteen ja runoilkaa illasta jonkinlainen keikka-arvio ;)

xjannex

Riehujadorkan nimi ei ollut vieraslistalla, mitä kautta lienee keikasta saanut tietää? Mutta tässä nimi vastaisuuden varalta tiedoksi kaikille: Jukka-Pekka Kauhanen. Porttikielto tuli meidän keikoille tottakai. Jos jotain kautta saatte sanan idiootille itselleen niin voi kertoa terveiset, ettei ole keikoille enää tulemista.

Jos tollaista tahallista turpaanlyöntiä pitissä ilmenee niin olisi hyvä käytäntä vaikka ottaa mikrofoni ja tiedottaa asiasta niin kaikki yleisössä ja esiintyvässä bändissä kuulisivat mitä tapahtuu ja voisivat yhdessä toimittaa tyypin ulos.

Mun mielestä tämän saman jutun sanoi noin 11 vuotta sitten Morning After aika osuvasti kappaleessaan Full contact hardcore:
http://youtu.be/O0FfabG_DqY

United and strong we all come to the show
Kickboxing, slam dancing, all systems go
It looks a bit rough, it looks little a bit mean
Nobody hits on purpose, that is the deal