to 3.11. Klubi: Paprika Korps (Pol), Poutatorvi

Aloittaja kuka tahansa, 01:28:39 - 11.10.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

kuka tahansa

Klubin Livessä tällaista, jos tällaisesta tykkää:

PAPRIKA KORPS (POL) (22:00), POUTATORVI (21:00)

Liput kympin, ennakkoon ysin. En ole menossa, kun ei (minkäänlainen) reggae oikein ole minun juttuni, mutta eikös tuo Paprika Korps aikoinaan villinnyt vähän kaikenlaisia vaihtistyyppejä?

Könä

Kyllähän siitä kaikki yhteen aikaan vaahtos.
Ei jotenki istu  mulle kyllä tuo reggae osasto. Ainakaan selvinpäin..

el-ejecutor

Kaipa tuolla kysyntää on vieläkin kun Paprika Korps on Suomessa jatkuvasti. Taisin nähä Ilosaaressa kerran joskus sata vuotta sitten...

niilo pielinen


Kyl tää PK on nähty pari kerta, rokkibaaris ja tevixes ainaki, aina tykkäny, en oo ikinä pitäny sitä oikeestaa reggaena, mut on jo menny mm vuotta viimeistä kerrasta, pitäis varmaa yrittää kuunnella miltä se kuulostaa nyt. Jos ei oo tullut ''normireggaeksi'', voisi ehkä käydä klubilla. Ku reggae on musa jota kyl voin kuunnella joskus kotona sohvas (jos ei oo tää casio-happy-happy-joy-joy-reggae), mut livenä ei se kyl toimi, niiku yks kaveri sanois ''reggae, se on hauskaa 10 min, ja sit helvetin tylsää 3 tuntia''
Poutatorvist en tiedä yhtää mitään...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

papu

Mä en oo varmaan ees koskaan kuullu ko bändiä ???

jankke

#5
Mä oon joskus Klubilla nähny, en muista oliko mistään kotosin... Siis PK, toisen suhteen oon samaa mieltä ylläolevan viestin kanssa.

torre

näin klubilla ehkä 3-4 vuotta sitten. tykkäsin kovasti, syntikka-sub-bassot ja muu kone-osasto toimi klubin vehkeillä mallikkaasti.

aika kova hinta tällä, muuten menisin ilman muuta.