Meikää ei pelota etteikö tekstit saisi tarpeeksi huomiota. Eihän ne tuolta mihinkään katoa ja ovat helposti haettavissa.
Sensijaan ihmisten jaksaminen mietityttää. Vajaa 160 artikkelia vuodessa ei ole paha, mutta entäs kun on hiljaisempaa keikoissa tai levyjä ei julkaistakaan samaan tahtiin. Tai "alkuinnostuksen" jälkeen kiinnostus alkaa hiipua ja tekstien kirjoittaminen muuttuu pakko pullaksi ("saa kirjoittaa" vs "joutuu kirjoittamaan"). Tai yksinkertaisesti kukaan ei vaan ehdi kirjoittamaan (bändien kiertueet jne). Zineily-maailmastahan on lukemattomia esimerkkejä, jossa zinen ekat numerot numeroa ilmestyy "säännöllisesti", mutta liian tiukkana pidetty aikataulu tai itsensä muutenvain ruoskiminen laittaa homman maistumaan puulta ja innostus lopahtaa.
Tätä mä ajoin takaa, että kannattaa mieluummin kirjoittaa tekstejä omaan tahtiin kuin (liian?) tiukkaan määrätyn aikataulun mukaan. Zine-päivitykset tuovat jengiä saitille säännöllisesti, mutta sieltäkin suunnasta mielenkiinto lopahtaa jos julkaisutahti alkaakin hiipumaan.
Itehän oon toisaalta hiukka huono tähän mitään sanomaan, ku oon sen verran jämäjätkä että vasta yhen jutun saanu kirjoitettua. Jotain levyarvoita mietiskelin, mutta en mä oikeen osaa. Keikkaraportteja voin kyl tehä jahka taas joku sopiva keikka osuu kohdalle.