23.9 Alakulttuuribaari-hanke esittää: Death Toll 80k, Throat +2

Aloittaja torre, 16:05:25 - 02.09.2011

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

el-ejecutor

Osallistun kiitoskuoroon. Hieno ilta ja suuri kiitos kun jaksoitte järkätä! Lämmitti mieltä kun pääsi soittamaan samalle lattialle noin hyvän kattauksen kera.

Suht nappiin meni aikataulut S-Osiksen örinöiden kanssa myöskin. Ei muuten ollut läheskään yhtä lepposaa tunnelmaa siellä. Näytti siltä että kaikkia vaan vitutti siellä.


Vekenator

Oli kyllä kaikinpuolin hauskin ilta miesmuistiin ja oikein mukavasti jengiä paikalla! Throat ja Death Toll oli meikälle kovimmat bändit.

Hisko kiittää!

Onnistuin melkein hajoittamaan uuden kitarankin ja kannatti se saundtsekkiki näköjään tehdä. Ehkä minä joskus vielä tulen tajuamaan jotain nuista pedaaleista sun muista, mutta tämmöstä se on ku laitetaan rumpali kitaran varteen ;D

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Eikä muuten ollu pöllömpi keikka muutenkaan. Disko Hetria yllätti äärimmäisen positiivisesti. Samoin Saarnaus.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

salozka


mirosol

Olin kyllä sen verrran päissäni, ettei ihan tarkkoja muistikuvia ole.. Sellainen on kuitenkin takaraivossa, että kovahko flirttailu oli sen iäkkäämmän henkilökunnan edustajan kanssa meneillään... :)
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

papu

Hyvä ilta! Järkkäri-Sara ei joutunu hakkaamaan ketään.

Mun ja nazimoden kotimatka oli paras. Turkulaista arkkitehtuuria ja poliisien kanssa asioimista.

mirosol

#22
Lainaus käyttäjältä: papu - 16:54:09 - 24.09.2011
Hyvä ilta! Järkkäri-Sara ei joutunu hakkaamaan ketään.

Päässy!

EDIT!!! Huomasin vasta nyt, mutta tämä oli kuudessadaskuudeskymmeneskuudes viestini foorumilla. Pakko mainita.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

mirosol

Mulla vois ehkä olla raporttia tapahtumista. Olisko Torrella kuvia?
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

torre

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 19:57:49 - 26.09.2011
Mulla vois ehkä olla raporttia tapahtumista. Olisko Torrella kuvia?

on mulla jotain. mihin mennessä tarvii?

mirosol

"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.


el-ejecutor

Hienoja fotoja, kiitti!


edit: ethän pahastu jos nappaan tuolta itsestäni edustuskuvan sosiaalisiin wwwerkostoihin? niin kuuma foto että varmasti saa naista ja ehkä pari miestäkin!

torre

en pahastu, kerro vaan jos tarttet isompaa versiota jostain.

el-ejecutor

Lainaus käyttäjältä: torre - 10:50:36 - 25.10.2011
en pahastu, kerro vaan jos tarttet isompaa versiota jostain.
Tuskin tulee tarpeeseen mutta pidän mielessä! Milles nimelle tunnustetaan krediitit?