Suudelmat on kyllä nimenomaan tosi potentiaalinen ja ite oon vähä itekseni hörötellyt tuota punkin pmmp juttua sitä muualta kuulematta ja en sit ilmeisesti ole ainoa? Eihän se mikään huono asia oo, pmmp on aivan hyvä bändi. Ainut mikä tuossa bändissä hieman häiritsee on korkeet laulut. Tai kun ne tuntuu kovin harvoin napsahtavan nuotilleen kun taas kontrastina matalammat laulut on molemmilla laulajilla ku enkelin pieru. Eipä tämä kyllä toisaalta oo kovin paljoa estäny nautiskelemasta niitten musasta.
Loput bändit oliki sitte täydellisestä seuraavia! Tohtori Koira oli hauska ja hämmentävä nähdä Papun rummuttamana ja kulki hyvällä vauhdilla. Jassesta huomas, ettei oo tottunu pelkästään lauluhommiin kun vähän näytti alastomalta siinä mikkitelineen varressa. Ja tiiän kyllä henkilökohtasista kokemuksista, että ei oo kovin heleppoa jättää yhtäkkiä soitinta pois ja keskittyä lauluun. Toivottavasti EP tulee nopeesti.
Miettiin oli myös odotetun kova ja ellen aivan omiani kuullu, niin tässäkin tuli pari uutta biisiä. Ainaki mulle uutta/tuntematonta mutta toimi hyvin. Saatana, että meikä tykkää kattoa Vilin toilailua lavalla. Ei tuu heti mieleen toista tyyppiä joka ottaa sekä lavan, että yleisön noin hyvin haltuun uskottavasti ja jotenki tuttavallisesti.
Lähtevät Kaukojunat oon nähny livenä viimeks vissin sillon ku basson varressa oli Veera, eli ehkä 2013 tai 2014? Tai en tiiä. Mutta joka tapauksessa odotin tätä keikkaa ku puoliksi käyneen kotiviinin valmistumista ja odotuksiin vastattiin. Alko kyllä humalatila painaan päätä aika hyvin solmuun tässä vaiheessa mutta helvetin hauskaa mulla ainakin oli. Näilläkin kuulemma muutamia laulunauhotuksia vaille valmiina materiaali seuraavaan levyyn.