Punkfutis 2016 (SU 21.08.)

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 12:27:05 - 27.03.2016

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 00:26:45 - 02.04.2016
Nyt on muuten todennäköisesti ensimmäistä kertaa ainakin oman punkfutikseen osallistumisen aikana tulossa lähes täysin ulkopaikkakuntalainen jengi mukaan. Ainoastaan yksi jäsen on tietojeni mukaan tätä nykyä Turkulainen ja jengi taitaa olla myös ensimmäinen naisjoukkue punkfutiksessa? Jes!

Kylläpä juuri näin  8)

Puuha peten lippa lakki

Vastas joo. Hyvä uutinen sinänsä on, että tietä siihen ei olla rakentamassa. Se soratie on väliaikainen työmaatie koneille ja vehkeille jotka tekee jotain putkiremonttia siihen. Kesäkuussa pitäis olla valmis ja sit alkaa nurmen paikkaukset yms. Hyvässä lykyssä siis ne parantaa meidän stadionia ja poistaa esim ne kaivonkannet!!!! Mutta jokainen joka on jollain alalla työskennelly, jossa rakennetaan, korjataan tai remontoidaan, tietää ettei nuo aikataulut koskaan pidä.


karol

Saammekohan lukea raportin Punkfutiksesta seuraavasta Polttopullopostista?


Puuha peten lippa lakki

Ehdottomasti! Tai kolmosessa viimeistään! Pitää kattoo miten innostuu tässä kirjottelemaan ja leikkelemään kunhan saa koulut, toimeentulokihakemukset ja kiertueet hoidettua pois päiväjärjestyksestä :D

Puuha peten lippa lakki

Pitäskö tuo sunnuntai 21.8. lyödä sitten päivämääräksi? Spesi aali one time late night loppu kesä punk futis.

papu

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 22:11:51 - 18.05.2016
Pitäskö tuo sunnuntai 21.8. lyödä sitten päivämääräksi? Spesi aali one time late night loppu kesä punk futis.
Mä linkitin ton kalenterii eli siinä se o sit :)

karol

Lainaus käyttäjältä: papu - 19:41:06 - 05.07.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 22:11:51 - 18.05.2016
Pitäskö tuo sunnuntai 21.8. lyödä sitten päivämääräksi? Spesi aali one time late night loppu kesä punk futis.
Mä linkitin ton kalenterii eli siinä se o sit :)

Mä merkkasin tämän tänään kalenteriini näkemättä Papun viestiä. OMG.

papu

Lainaus käyttäjältä: karol - 20:05:35 - 05.07.2016
Lainaus käyttäjältä: papu - 19:41:06 - 05.07.2016
Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 22:11:51 - 18.05.2016
Pitäskö tuo sunnuntai 21.8. lyödä sitten päivämääräksi? Spesi aali one time late night loppu kesä punk futis.
Mä linkitin ton kalenterii eli siinä se o sit :)

Mä merkkasin tämän tänään kalenteriini näkemättä Papun viestiä. OMG.

Puuha peten lippa lakki

Jees, saa alakaa ilmottautumaan! Vielä se paikka pitää löytää.

Vitun läski peura

Virheist oppii ja kokemust karttuu.

Samppa

Storfors FF mukana.. vai pitäskö noi kaks kirjainta vaihtaa  ;D

karol

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 12:19:43 - 07.07.2016
Jees, saa alakaa ilmottautumaan!

Litmanen Youth mukana. Kai taas joku porukka saadaan kasaan.

Samppa

Ja siis tämänhän voi pelata kupittaan puistossa siellä o ne kaksi maalia.. ja kylä me nyt porukalla saadaan ne kannettua johonki siihen puistoon missä voi pelata tällä hetkellä lähellä veritas stadionin hiekka kenttä parkkista. että paikka on sama kuin aina ennenkin 8) 8) turha lähtee siirtelemään.