1) viime vuotisella systeemillä mennään edelleen, eli eka peli vihelletään käyntiin klo 15:00 ja jos koko joukkue ei oo paikalla nii sit pelaavat vajaalla ja täts it.
2) tuomari tänäkin vuonna, minä ainakin. Jos on muita vapaaehtosia niin paikan päällä voi ilmottautua vaikka mulle. Jalkapallon säännöistä ei tarvi mitään tietää ku ei niitä tässä turnauksessa juuri ole. Kunhan kattoo, että jengi ei vetele typeriä taklauksia tai toisiaan turpaan jne. Paikan päälle tulee myös kyltti missä säännöt voi tarkistaa halutessaan.
3) onko tosiaan näin? No mun puolesta voidaan dumpata tänäkin vuonna ku moni on tätä toivonu. Toivon ite puolestaan sit ettei kukaan vetele mitään kauheita tykkejä lähietäisyydeltä koska ne nyt ei vaan kuulu höntsäilyhenkiseen turnaukseen.
4) pokaali on Orikedolla treenikämpällä jossa niitten lisäks soittaa mm. minä! Joten sen saa EHKÄ sieltä sunnuntaiks. Tää mun pitää vielä säätä jonkun kanssa jolla on sinne avaimet.
Jos tulee muilla jotain mieleen nii heittäkää ideoita ilmoille vaan. Tää on kuitenki tapahtuma joka kehittyy osallistujiensa näköseks vuosi vuodelta! Ja etenkin tänä vuonna on ollu tosi sekava meininki ku on poikkeuksellisen hätäsesti ja vasemmalla kädellä järjestetty kiireiden ja "kiireiden" takia. Toivottavasti mitään olennaista ei oo unohtunu.