Polttopulloposti #1/2016

Aloittaja Puuha peten lippa lakki, 17:27:24 - 14.04.2016

« edellinen - seuraava »

Puuha peten lippa lakki

Moi. Tein zinen. A5/12-sivua ja sitä voi sitten meikäläiseltä kysellä tai laittaa sähköpostia polttopulloposti@riseup.net. Maksakaa vaikka euro tai puolitoista tai ihan sama.

Aiheena anarkismi ja DIY ja semmoset, kyllä te tiiätte. Tässä numerossa tajunnanvirtaa ja hätäilyä mm. aiheista polkupyöräily, vapaa kauppa ja mediaan suhtautuminen. Palautettakin saa antaa ja juttutoiveita ja miksei valmiitaki juttuja.



Kyseessä on mun ihan ensimmäinen zine ja sitä on ollut hauska tehä. Teen lisää. Heh.

mirosol

Mulle yks syrjään! Jos tuut ens keskiviikkona tevikselle, niin mukaan...
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 07:38:32 - 15.04.2016
Mulle yks syrjään! Jos tuut ens keskiviikkona tevikselle, niin mukaan...
Joo, oon keskiviikkona miksailemassa nii otan nipun mukaan! Ku ois tajunnu nii ois voinu siinä liikennevaloissa perjantaina ojentaa jo uunituoreena :D

Piezu

Laitaks mul kans yhen syrjään!  ;) En tiiä viel tarkkaa koska pääsen hakee, mut koodailen ku tiiän millo oon mestoilla.

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Piezu - 11:18:45 - 23.04.2016
Laitaks mul kans yhen syrjään!  ;) En tiiä viel tarkkaa koska pääsen hakee, mut koodailen ku tiiän millo oon mestoilla.
Jees, ilmottele! Eiköhän noita hetkeks riitä.

Piezu

Lainaus käyttäjältä: Puuha peten lippa lakki - 14:42:47 - 23.04.2016
Lainaus käyttäjältä: Piezu - 11:18:45 - 23.04.2016
Laitaks mul kans yhen syrjään!  ;) En tiiä viel tarkkaa koska pääsen hakee, mut koodailen ku tiiän millo oon mestoilla.
Jees, ilmottele! Eiköhän noita hetkeks riitä.

Jebou!!

karol


Puuha peten lippa lakki

Noin 50kpl jäljellä + Kahina-distron kappaleet, eli noin puolet menny kuukaudessa enkä edes kauheasti oo väkisin myyny! Seuraavaan numeroon on jo pari kirjoitusta valmiina ja paljon ideoita kirjoittamatta. Tavoite saada lukeminen (tai ainakin sivumäärä  ;D ) tuplattua 24:ään ja tulossa ainakin dokumenttiarvosteluita pätkistä jotka jotenkin peilaa diy-elämäntapaa, työnteosta, mahdollisesti ydinvoimaloista sekä palsta- ja kotipuutarhuroinnista!