Viimeisin KOVAA kolahtanut bändi?

Aloittaja jankke, 08:05:58 - 21.06.2011

« edellinen - seuraava »

Mary


Könä

Pakko vissiin todeta että viimeks kovaa kolahtaneet on Maailmanloppu, Yleislakko ja Ylivallan orjat.
Tuli muuten mieleeni että kun sitä tuntuu jotain kautta tuntevan kaikista hyvästä(kin) pändeistä jonkun tyypin, niin johtuuko se siitä että mun kaverit vaan on niin kovia jätkiä ja mimmejä, vai siitä että suomen punk scene on pieni, ja mä tunnen paljon ihmisiä?



egge


Wannabeekrusti

Taidan olla näitä myöhäisherääjiä Amebixin suhteen. Ennen tiesin bändin, mutta kun kerran jäin youtubesta kuuntelemaan vähän paremmin, niin kolahti kyllä aika kovin.

egge

^ parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Tosin itelläkään ei Amebix kolahtanut kunnolla kuin joskus reilutsi yli parikymppisenä, vaikka "aina" bändin tiesinkin... Vois itseasiassa tänään ehkä kunnellakin!

Vekenator

Arise, No Sanctuary ja Monolith on kyllä olleet kovassa kuuntelussa aikoinaan, mutta se viimesin sysipaska levy oli niin kaameaa kuraa, että tipahti pitkäks aikaa mielenkiinto kokonaan koko bändiä kohtaan...

Arisen vois kyllä pyöräyttää pitkästä aikaa.

egge

^ joo noi uudet nauhotukset on kyl ihan syvältä... Just pyöräytin Arisen ja oli kyl kova, eteenkin Slave ja The Darkest Hour ovat kyl pirun hyviä biisejä!

Wannabeekrusti

Joo tosiaan noita vanhempia biisejä kuuntelin, Drink and be merry ja muut hemmetin kovia. Oli kyl pienoinen järkytys kuulla niit uusimpia nauhotuksia. Ei tunnista bändiä edes.

danne

AVFALL!

Nämä seiskat tuli tänään postissa:





ihan saatanan kovaa japsi hc:tä!

Vekenator

CATHARSIS!

Eipä oo mikään (metallinen) hardcore bändi kolahtanut näin kovaa piiiitkään aikaan. Kiitos Jarille suosittelusta ja Karelille siitä, että myi levyt mulle.

kuka tahansa

#102
No hyvä! Tsekkaas seuraavaksi sitten tämä Catharsis-taustainen - ja viimeisin minulle todella kovaa kolahtanut - bändi:

From The Depths - Let The Black Flag Fly
From The Depths - The Last Transmission

karol

#103
^^ Hyvä juttu että tykkäsit! Turhaan ne levyt olisivat mulle jääneet.  Ai niin, jotain provikkaa pitäisi suosittelijalle maksaa.

Piffillä on muuten Passion lp myynnissä hintaan 40 e ja Catharsis/Newborn split 12" 30 e. (Rahamielessä olisi nuo kannattanut ostaa aikanaan, mutta en jaksanut, kun ei niin paljon kuitenkaan kiinnostanut.)

Bändiltähän tuli tämän vuoden puolella neljän lp:n diskografiaboxi. Painos oli 500, joten se loppui heti. Huomasin vasta nyt tällaisen uutisen julkaisijan sivuilta ( http://refuserecords.prv.pl ), joten uusintajulkaisuja on tulossa vähän eri muodossa:

REFUSE 086/087 CATHARSIS "Light from a dead star" 4 LP BOX SET OUT / SOLD OUT
Late January CATHARSIS box set was out but completely sold out in pre-order. For all those who missed it important information. CATHARSIS discography will be repressed as a two double LP's someday this year. We, as a labels and band, we would not like reduce this message and sounds to high-price collector item so we would like to keep it in press.

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: danne - 22:50:46 - 25.03.2013
AVFALL!

Nämä seiskat tuli tänään postissa:





ihan saatanan kovaa japsi hc:tä!

Aivan vitun hyvän kuulosta!!! Mistä tilasit? Hätäapu?