Viimeisin KOVAA kolahtanut bändi?

Aloittaja jankke, 08:05:58 - 21.06.2011

« edellinen - seuraava »

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:04:28 - 07.09.2012
Saatana, että on toiminu GOD GIVEN ASS ny! Kummatki ep:t ja sinkku kovassa kuuntelussa.
Ny mä en ymmärrä sua papu :)
Oltii pari viikko sitten lepikses, ne soitti varmaa yli tunti, ja se tuntui et ne ois soittanu 2 tuntia, iha tajuton scheisse mun korviin, ja näköjää paljon muihin korviin :) Ja jumalation, ei tarvi olla nii fiksu ymmärtääkseen et yli tunti keikka on liikka, kaikille yleisölle, ja iha mitä vaa bändi, paitsi ehkä E.N.T, Doom, Mob47 ja mm muuta jotka kyllä vois soittaa vaik kolmeki tuntia :D
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:04:28 - 07.09.2012
Saatana, että on toiminu GOD GIVEN ASS ny! Kummatki ep:t ja sinkku kovassa kuuntelussa.

Tehosekotin oli parempi!

papu

Tehosekoitin oli taasen liika rokkia mun makuun. En tiiä, voi olla et ei keikalla toimi, varsinkin jos soittaa noinkin pitkään. Tuo uusin sinkku on kyl ihan tautisen kova. Nuo kaks ep:tä ei sen rinnalle yllä, vaikka ei niissä mitään vikaakaan ole.

niilo pielinen

Ei voi ny sano et tää räjähti pääni, mut jos ottaa huomio et tultii just Mob47, D-clone, Kylmis, ''Totalitär'' etc keikasta, eli total fucking D-beat mayhemista, suoraan toiseen paikkaan kattomaan doomia, oli vaara et ''ei tää ny toimi yhtää'', mut, sen lisäksi että se toimi, se oli heleeevetin hyvä.

Goatess - King One
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

idiootti

Hetken katoin, et tossa luki GOATSSE

Viime kolahdus on mun osalta No Part. Lepiksen keikka viime torstaina oli tosi hyvä. Rehellistä hardcorea!

Vekenator

AGENT ORANGE ja varsinki Living in darkness levy. Iham witu cowaa punkrokkia!

Vekenator


danne

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:31:18 - 23.11.2012
AGENT ORANGE ja varsinki Living in darkness levy. Iham witu cowaa punkrokkia!

On kyl kova bändi ja levy!

jankke

Lainaus käyttäjältä: danne - 15:57:13 - 30.12.2012
Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:31:18 - 23.11.2012
AGENT ORANGE ja varsinki Living in darkness levy. Iham witu cowaa punkrokkia!

On kyl kova bändi ja levy!
Pakko olla äärimmäisen samaa mieltä! Blood stains tuli just kuunneltua ja sanottava, et helvetin kova bändi <3

niilo pielinen

En tähä topiikkiin kirjoita melkein ikinä vaik joka päivä tutustuu uusiin hyviin bändeihin, mut tää ''KOVAA'' estää vähä. Varmaa 5 bändiä/viikko kolahtaa, mut ''kovaa?''. Nyt voin ainakin sanoa et KOVAAAAAA kolahti toi Islandilainen DEAD SKELETONS!!!! Paras bändi johon oon tutustunu pitkäst aika (tässä ''genressä''). Oon viime aikoina kuullu monta loistavia levyjä (vaik uus Swans, Golden Void, Huata etc) mut tää on selvasti paras levy jota oon kuullu monessa kuukaudessa, eli kerranki voin sanoa et KOVAA KOLAHTI
LainaaBased on dark psychedelia and some industrial touches, they created a wonderful spiritual auditory experience. Using repetitive rhythms, occult elements, chanting vocals and haunting melodies, they take you to a trip in your mind's mystical consciousness. It's an album which should be heard at once and in repeat, in order to reach Dead Skeletons' altered trance states.
Täältä saa kuunnella koko levy, kannattaa :)
https://www.youtube.com/watch?v=4kGO4oPd_6Q
Kiitos El-ejecutorille suosittelusta  :-* :-* :-*

...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Vekenator

JOHN FAHEY on kolahtanut enemmän kuin mikään muu viimeaikoina.

John Fahey - Desperate Man Blues

John Fahey - Sunflower River Blues

Ja vihdoin ja viimein tutustuin myös Roy Harperiin ja tämä kolahti myös aika helvetin lujaa:

Me and My Woman - Roy Harper (Stormcock, 1971)


papu

Jahas, tästä on tulossa taas tälläinen "netti-diggailu" päivä.. Eli miljoonittain uutta musaa netistä koneelle ja last.fm:n kautta sit vielä lisää uutta ja lopulta uudet lataukset -kansiossa vitusti kaikkea paskaa mitkä unohtaa jo seuraavana päivänä :-\

Atte

Vorum on uudemmista bändeistä kolissu ihan älyttömästi viime aikaisista. Yleensä löytyy kerran parissa vuodessa joku uusi metallibändi, joka jaksaa vielä innostaa ja Vorum on sellainen. Harvemmin sitä nykyisin mikään death metal jaksaa enää vakuuttaa, mutta tossa on jotenkin painotus biiseissä ja tunnelmassa pelkän vanhan toiston tai tekniikkakikkailun sijaan. AIVAN VITUN HYVÄ! Suosittelen tutustumaan!

Kuunnelkaa ny noita riffejä ja tota tuotantoa. Siis ei SAATANA:
Vorum - Dance of Heresy

idiootti

Lainaus käyttäjältä: papu - 10:12:58 - 15.02.2013
Jahas, tästä on tulossa taas tälläinen "netti-diggailu" päivä.. Eli miljoonittain uutta musaa netistä koneelle ja last.fm:n kautta sit vielä lisää uutta ja lopulta uudet lataukset -kansiossa vitusti kaikkea paskaa mitkä unohtaa jo seuraavana päivänä :-\
Kirjailen ite nää bändit aina ylös, oli se sitten johonkin foorumille tai notepad-tiedostoon. Kannattaa!