Mitäs ihmiset tekee tänään?

Aloittaja mirosol, 17:53:38 - 17.06.2011

« edellinen - seuraava »

niilo pielinen

Tänää mögätään, krauttataan, folkataan, venomoidaan, slammataan, kuunnellaan pnukkia, discoa, heviä, finnhitsia, etc, eli lyhyesti: ryypätään ja tapellaan!!!
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

mirosol

Suunnittelee baareilua, muttei oikein jaksa yksinään lähteä mihinkään.
"No such thing as innocence" Profane Geometry - harrasteblogi ja levyhylly.

Könä

Lainaus käyttäjältä: mirosol - 21:13:37 - 05.01.2012
Suunnittelee baareilua, muttei oikein jaksa yksinään lähteä mihinkään.

Miettiny samaa koko illan, mut ei jaksa mitää taksia kotiin.
Eikä yksin baariin.

mirosol

Mikä suunta? Pystyykö puolittamaan taksin? Vois kyllä melkein lähteä. Alkaa pohjaa olla, muttei ihan riittävästi.

papu

Mulla ois rahaa johonki pariin kaljaa, mut voisin käydä pyörähtää jossain jos ootte menossa?

Könä

Aleenhan se on mentävä jos johonki menee, ja sieltä todnäk tinikseen sit. ?
Halisiin pitäs yöks päästä.

mirosol

No voitais myllä mun puolesta mennä. Mut onks se Ale pakollinen? Ei mikään Daily kelpais? Tai varmaan teille maantieteellisesti parempi olis toi bristoli.

Könä

Ale on halpa.
Bristolis en oo käyny monee vuoteen. Kai sinnekki voi mennä.
Se kotiin tulo on edelleen ongelma. taksi on melkei 20e ja kävellen en vittu liiku muuten kun kännissä kesällä.

Könä

Mul ois auto. Sit tarvittas vaan kuski.  ;D
Kyllähän täältä dösällä kaupunkiin pääsee, mut viimenen dösä halisiin tulee joskus ennen puoltayötä. ja viimeks ku koitin ehtiä siihen ni sain kävellä.

mirosol

Mä ruinaan rouvalta kyydin - teoriassa vois tulla hallisen kautta. Ja kiertäähän toi takastulo, mut kyllä kai sitä taksia voi jakaa, jos tiukaksi menee... 23:00 bristolissa? siitä on sitte suht helppo jatkaa mihin vaan...

Könä

No tällä mennään.
23:00 bristolissa. Mut tunnistaa siitä et joku saatanan vempula on kumminki vittuilemas siinä vieressä.

mirosol

:) Kai se Paavo tulee kanssa. Saatan olla siellä jo vähän ennen, mut noilla nurkilla....

Könä

Tulihan se. Mut miro häipy keskenkaiken. Hyi hyi. Häpeä.

jankke

Lainaus käyttäjältä: Könä - 21:57:56 - 05.01.2012
No tällä mennään.
23:00 bristolissa. Mut tunnistaa siitä et joku saatanan vempula on kumminki vittuilemas siinä vieressä.
Meinasin itsekin tän luettuani lähteä mukaan.... Olis maistunut kans muutama yömyssy!

mirosol

En tiiä mikä mulle tuli. Kai mä olin turhan myrkytetty jo siinä vaiheessa. Avaimetkin oli aamulla kateissa, mutta onneks löyty kotoa. Jankke oli laittanu viestiäkin, mutta ei siinä rytäkässä ehtiny mitään huomaamaan. Taidampa avata uuden ketjun nimellä "Mitäs tänään syödään?"...

Tämän kaltaista baarittelua voisi kyllä ottaa uudestaan jossain kohtaa. Ihan mukavaa, vaikka sitä olikin turhan naamat.