to 7.8. Brinkkalan piha: Oi Polloi (Sco), The Phoenix Foundation, Speissarit

Aloittaja kuka tahansa, 16:19:03 - 30.07.2014

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Samppa

Lainaus käyttäjältä: danne - 09:55:22 - 08.08.2014
Oi Polloi ei petä! Jälleen kerran vitun hyvä keikka, ja Deekin välispiikit jaksaa naurattaa  :) Muut bändit veti kans hyvin. Kiitos järjestäjille!

Sama. Viitun hyvä kiitos kaikille bändeille.. ugh piristys Torstaihin todellakin! Ugh  8) Kiitos

Vekenator

Hauskaa oli! Phoenix Foundation tuli nähtyä ekaa kertaa nyt. Levyltä ei oo oikeen koskaan lähteny mulle, mutta livenä kyllä toimi oikein hyvin. Helvetin hyviä kitarajuttuja!

xSpecies Traitorx kyllä räjäytti potin meikän kirjoissa. Paras keikka mitä oon nähny piiiitkiin aikoihin. Aivan mahtavia kasariheviriffejä välissä ja eeppinen tunnelma biiseissä. Ehkä jopa pieniä Catharsis kaikuja olin kuulevinani joissain biiseissä ja sovituksissa. Karismaattiset laulajat ja soittopuoli pelas myös. Ilmari on kyllä sairas kannuttaja! Parasta crossoveria tällä hetkellä?

Oi Polloi oli viihdyttävä, mutta edellinen teviksen keikka oli parempi. Parempi settilistakin oli silloin.

Hauskaa oli kuitenkin ja paljon tuli turistua tuttujen kans. Kiitti näistä. SPEISSARIT rulessssss!

salozka

Kovat keikat, ja loistavaa kun oli niin paljon jengiä paikalla :)

Puuha peten lippa lakki

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 12:29:29 - 08.08.2014
Oi Polloi oli viihdyttävä, mutta edellinen teviksen keikka oli parempi. Parempi settilistakin oli silloin.

Eka demo oli paras