^
Viihdyttävä ketju
Lainaus käyttäjältä: egge - 22:49:43 - 21.07.2013
Mob kyl lievästi kiinnostais (vaikkakin, noista anarkopunkin "suurista nimistä" niin toi on mulle kyl ollut ehkä kaikista vähiten kova bändi)
Tän kans oon samaa mieltä
ei ikinä ollu tärkee, paitsi I Wish biisi joka on erittäin hyvä, muuten...bof, aika tylsää kamaa(mun mielipide)
Jollain tavalla tänä vuonna ei oo yhtää bändiä jota odottaisin koko festarin aika ja jost pää räjähtäis ku ne pääsis lavalle, niiku ny mm vuotta putkeen, doom, antisect, e.n.t (elämän paras keikka!!!) etc. Ei se tarkoita ettei ois mitään hyvää, koska kotimaiset bändit on hyviä, mut niit näkee muuten, ja ne 2 ulkkista joita haluan ehdottomasti nähä (japsit ja hellgiumilaiset) soittaa turus. Tietysti puntalaan ei mennä vain musan takia mut kyl sitäki voi jopa joskus jättää väliin
. Siellä kyllä oon ollu myös n.100 vuotta putkeen ja tuntuu silt et jos yks vuosi voi jättää väliin se on ny. Toinen oli ku Discharge soitti, ei silloin voinu mennä, liian tärkee bändi ettei missään nimessä menis kattomaa ku ne raiskaa niit loistavia biisiä, silloin kyllä jäin kotiin ja oon nii tyytyväinen etten nähny tää bändiä.
Hyvää Puntalaa teille kaikille, olkaa varovaisia röökien kans teltta-aluella