Vappupuistoilut

Aloittaja Wannabeekrusti, 17:56:53 - 17.04.2013

« edellinen - seuraava »

Wannabeekrusti

Tuli tässä idea, että vappuna voisi jossain Turun puistossa tai vastaavassa kokoontua porukkaa. Missäpäin meinaatte istuskella? Jos siis hyvä ilma.

Vekenator

Hyvä idea jos vaan ilimoja pitelee!



Vekenator

Mikä ois hyvä mesta? Mää oon viettänyt kaikki vaput turussa asuessani kämpillä. (Paitsi viimevuonna kävin yöllä baarissa) Kaikki ns. peruspuistot on varmaan täynnä haalarijengiä ja oksentelevia teinejä, eli joku vähän rauhallisempi paikka vois olla jees... Jos semmosta ylipäätänsä on edes olemassa vappuna.

Mulla on pienet kaiuttimet kannettavaan cd-soittimeen, eli musatkin hoituu tarvittaessa.

salozka

Hyvä idea, varmaan saatte jengiä kasaan, jos ei nyt ihan räntää taivaalta tuu :D

Täältä passaus tai pikapiipahdus paikalla, koska klo 7 vappuaamulla lähtee lento. Rairai keukeu.

papu

En oo mestoilla, mut vapunpäivänä sit skarppina vanhalle suurtorille työväen vappujuhlaan.

idiootti

Kunhan ei Puolalanpuistoon mennä niin on ihan ok  ;D

Onko ehdotuksia?

larsgh

rauhaisia paikkoja joissa ei ole haalarikansaa....hmmm....
jollei vaatimuksena ole että paikan pitää olla keskustassa niin
pari tulee mieleen.
esim.
hanhipuisto tuolla vasaramäenkentän luona ?
pub mäntytuopin lähellä on yks rauhaisempi puiston rutale? purokadun päiväkoti siinä lähellä.

idiootti

Mäntytuopin läheisyys kelpais mulle kun asun ihan naapurissa.

larsgh

 oisko se mäntytuopin lähipuisto sitten ok? säävarauksella.

mögälix

Tai sit kaikki on vaan kotona ja infotaan tänne foorumille miten sujuu?

niilo pielinen

Lainaus käyttäjältä: larsgh - 19:06:39 - 25.04.2013
rauhaisia paikkoja joissa ei ole haalarikansaa....hmmm....

TINIS!!! :D
Siellä on aina rauhallista, haalarikansalla on porttikielto, Johnny Cash soi joka päivä, ja jos oot yhtä taitava ku kantisporukka, kyl omat voi myös juoda...
Iha paras vappu''puistoilu'' :D
Itte oon doomimaailmaan lähös silloin.

Puoli-off-topic
Pari kesää sitten mietitiin kaverin kans, et pitäis olla yks puiston paikka josta vois tehä ''official kesän punkpuisto''. Vaik joka lauantaina ''punkpicnic'', tulee kuka tulee, joskus ois varmaa 2 tyyppiä ja joskus 30. Idea ois vaan et koko kesä ois joku tietty paikka mis vois tavata kavereita ja ei tuttu punkkareita (ja muut hipit tietysti) Sit ku ei parempaa tekemistä oo ku istua rauhas nurmikolla, nii aina vois sinne mennä...
...Speak finnish like Tarzan, write it like Cheeta...

http://www.last.fm/user/tiitusnakke

Wannabeekrusti

Ite voisin ainaki olla tulossa mäntytuopin lähipuistoon kuulostaa vähän rauhallisemmalta paikalta kun noi keskustan mestat.

Vekenator

Mäntytuopin lähipuisto ok! Tulipa vaan mieleen, että meinasko porukka kokoontua tiistaina vai keskiviikkona?

Wannabeekrusti

Itse ainakin ajattelin tiistai iltapäivää/iltaa, keskiviikkona sitten ilosen darrasena vappumarssille