KVSTVLT goes Rytmimuna II 27.4. / Dxxxa D & Nukkehallitus, Super Janne + 2

Aloittaja turpaduuri, 11:53:11 - 23.04.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

turpaduuri

27.4. @ Klubi, Ilta
liput 6 / 8e (ennakot 8raita & Äxä)

- Dxxxa D & Nukkehallitus
- Super Janne
- MursuSikari
- Opus Ultima

Eventti:

https://www.facebook.com/events/147282668783926/?fref=ts

Kuka muistaa maailman isoimman rytmimunasoolon? Sellainenhan pääsi tapahtumaan reilu vuosi sitten maaliskuussa ensimmäistä kertaa. Silloin rytmimunia viuhui Yakuzi Paton tahtiin 177 kappaletta eikä kaikki edes tainnut saada omia.
Nyt on tullut aika yrittää päihittää edellinen ennätys, ja sehän päihitetään! Kivestivaalit tarjoaa siis neljän huikean rytmimusaorkesterin lisäksi kaupan päälle kustomoidut rytmimunat.

Dxxxa D on viime aikoina keikkaillut ahkerasti Turussa, mutta Nukkehallitus- kokoonpanoa ei ole hetkeen tässä jokilaaksossa nähty. Jos joku ei tunne Dxxxa D:tä, niin otappa pikaisesti haltuun. Tätä lyyrikan riemujuhlaa satojen keikkojen kokemuksella on tullut seurattua monesti monttu auki ihaillen. Välillä jo luulee arvaamassa mitä seuraava lause tuo tullessaan, mutta Dxxxa D osaa vetää höplästä. Isolla bändillä, rytmiä ja sanan säilää, rytmimunat ilmaan!

Super Janne on mies, joka on melkein kaikessa mukana. Uuden luomisen ja Super Janne keikkojan lisäksi, extempore sooloesiintymisiä Tähti-nimellä Yonan lämppärinä, oma radioshow Bassoradiolla, teatteriesiintymisiä ja keikkoja Stigin & Kullankaivajien kanssa. Suomen De La Souliksi kuvailtu Super Janne esittää Turussa tykeimpiä biisejään ja tarttunee välillä akustiseen kitaraan ja lurauttaa muutamia hempeämpiä biisejä. Kwanin Marikoa siteeraten: "Käsiä kohti ilmastoon", Super Janne = show on taattu!

MursuSikari on tuore piristysruiske jo entisestään kovatasoisella turkulaisella rytmimusakentällä. Tämän bändin on saattanut nähdä kesällä jokirannassa heittämässä freestyleä pukumiehille tai kitarasooloa tytöille. MursuSikari tuli alkuvuodesta ryminällä isomman yleisön tietoisuuden pääsemällä Turku Bandstandin finaaliin. Finaalipaikka poiki myös bändille paikan Turku Rock Academyyn. MursuSikarissa on äärimmäisen taitava ja groovaava rytmiryhmä ja suustaan sukkela ja karismaattinen nokkamies. Minä pidän, toivottavasti sinäkin!

Opus Ultima luottaa hetkeen, harva uskaltaa. Nämä pojat ja tyttö improvisoivat äänimaisemia, joiden äärellä voi hengähtää. Toisena hetkenä Opus Ultima kääntääkin groovehanat päälle ja tanssit ovat valmiit. Läänintaiteilja Ilkka Rantamäestä lähtien on Opus Ultima kääntänyt päitä puolelleen.

Tämä kaikki maksaa VAIN 6 euroa ennakkoon, ja ovelta 8 euroa.

Tervetuloa tekemään uusi rytmimunasoolon maailman ennätys!
"Voi piimä pötsi ja pöläys, sattuipa melkoinen möläys, minä olin lehmänä viitisen vuotta ja nyt olen aivan muu..."