Su 4.8. Punkfutis 2013 - Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Aloittaja papu, 18:14:22 - 09.04.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

antsa

Lainaus käyttäjältä: antsa - 19:20:12 - 30.07.2013
Lainaus käyttäjältä: karel - 17:28:57 - 30.07.2013
Lainaus käyttäjältä: karel - 12:11:36 - 30.07.2013
Jocke taisi ehdottaa, että jos olisi kuusi joukkuetta, niin voisi pelata kaksi kolmen joukkueen lohkoa. Lohko 1: A, B ja C ja lohko 2: D, E ja F. Silloin jokainen joukkue saisi pelata ainakin kaksi peliä, mikä ainakin musta olisi aika kiva juttu.
Sehän tässä ehdotuksessa tosin taitaa olla, että pitäisi ehkä pyöriä alussa kaksi peliä yhtä aikaa, jotta aikaa ei menisi liikaa. Tarvittaisiin siis kaksi viereistä pelikenttää.
eipä tuota oikein muuten kuudella tiimillä saa meneen läpi ja silloiin saatamme jo nähdä taktikointiakin. tuo kuusi juokkuetta on aika vaikee määrä, neljä tai kahdeksan olis ne toimivimmat pelikaaviot.
eikö tuonne nyt jostain saatais pari joukkuetta lisää??
laskin että pelejä tulee just samanverran ku ennenkin, jos pelataan yksinkertaiset alkulohkot ja niistä voittajat menee suoraa finaaliin. Tällä tapaa päästäis myös taktikoinneista.

karol

Samppa

Lainaus käyttäjältä: torre - 12:20:35 - 30.07.2013
Lainaus käyttäjältä: danne - 10:25:49 - 30.07.2013
Se alustava ilmoittaituminen oli varmaan meiän. Kyl me tullaan. Ilmoitan nimen vähän myöhemmin

eiks nimi sovittu jo puntalassa: AS Forza Danne

Nii Danne mitä sä sekoilet  ;D ;D

karol

Voiko Antsa hakea maalit sieltä, missä ne ovatkaan?

Mulla on yksi pelipallo.

mögälix

En kyllä tiedä osallistumisestani. Ma 5.8. jatkuu työt,joten voin pyöriä omissa ahdistuksissani sunnuntain.

Puuha peten lippa lakki

Mulla on kans ihan hyvä pallo mutta taitaa kaivata vähän ilmaa. Saapa nähä jos saan aikaseks hakea pumpun. Vai onko jollain joka voi tuoda paikan päälle?

Meidän tiimifuusiot ilmeisesti tyssäs heti alkuunsa informaationkulun ongelmiin joten pari läskiä mahtuis varmaan vielä meille.

karol

Jos Papu et pelaa, niin jaksaisitko arpoa lohkot? Ei ainakaan ole puolueellinen arvonta silloin.

idiootti

Flunssa jatkuu ja jatkuu, yritän olla ylihuomenna kuitenkin pelikunnossa  :-[

antsa

Lainaus käyttäjältä: karel - 12:38:02 - 01.08.2013
Voiko Antsa hakea maalit sieltä, missä ne ovatkaan?

Mulla on yksi pelipallo.
voin mä ne hakee. missä ne tarkalleen ottaen on?
näyttää pahasti siltä että multakin jää potkimiset väliin murtuneen varpaan takia. :(  koitin vähän toiveikkaana äsken palloo pompotella, mutta sattu niin perhanasti. tulen kumminkin paikalle ja voin olla toimitsijana.

karol

Papu kirjoitti näin: "maalit on larsilla". Mulla ei ole tarkempaa tietoa.

Puuha peten lippa lakki

idiootti

Flunssa jatkuu sitkeesti niinku pelkäsinki eli mulla ei oo toivoakaan näköjään pelata huomenna. Team hirsipuulle miinus yks pelaaja siis. Perhana!