4.5. TKU: Oi Polloi, Eyewitness, Abus, Ruumiinavaus

Aloittaja idiootti, 19:34:41 - 02.04.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat


Dysterman

No hemmetti, olipas hyvä keikka! Kiitti järkkääjille.

danne

Jaaha, mitä tästä voi nyt sanoa muuta kuin et SAATANA ET OI POLLOI OLI HYVÄ! Yleensä oon sitä mieltä että 30 minsaa on hyvä punkkikeikan pituus mut Oi Polloi ois saanut soittaa vaikka kaks tuntia mun puolesta. Muut bändit oli kans jees. Ruumiinavaus yllätti positiivisesti, Abus kuulostaa koko ajan vaan paremmalt ja Eyewitness on aina Eyewitness. Kaikin puolin hieno ilta! KIITOS!

Vekenator

#18
Ruumiinavaus ei oikeen lähteny. Biiseistä ei jäänyt mitään mieleen ja laulaja oli jotenkin todella ankea ja lakoninen ilmestys. Tuli mieleen ku semmonen South Park sarjan masentunut gootti ois laitettu känisemään hardcore bändiin.

Abus on tullut nähtyä kahdesti ennen tätä ja niiltä keikoilta on jäänyt mieleen, että tää bändi on semmonen "projekti" bändi joka on olemassa semmosella "soitellaan kun ehditään" meiningillä, mutta eilinen keikka oli kyllä jo aivan eri maailmasta kuin edelliset näkemäni. En tiedä johtuuko rumpalin vaihdosta, mutta nyt kuulosti ihan hellvetin hyvältä! Esiintymiseen oli saatu itsevarmuutta ja saunditkin oli todella hyvät. Harvemmin jaksan seurata basistien soittoa, mutta Torren bassottelua piti tuijottaa melkein koko keikan ajan. Nopeet biisit toimi mulle parhaiten.

Eyewitness oli Eyewitness, mutta nyt täytyy myöntää, että eilinen oli ehkä huonoin tähän asti näkemistäni Eyewitness keikoista; liikaa häsellystä ja liikaa vierailijoita lavalla. Parhaimmillaan oli todella kova, mutta jostain syystä tolla keikalla oli liian "all over the place" meininki ja kaikki se aikasemmilla keikoilla ollut raivo ja kiukkuisuus puuttui täysin. En tiedä oliko laulaja liian kännissä tai jotain, mutta ne turhat ölinät ja muut pitkät huudot oli lähinnä vaivaannuttavaa kuunneltavaa... Kyllä mää siis muuten tykkään tästä bändistä ja oon nähnyt todella hyviä keikkoja, mutta eilinen ei vaan lähtenyt.

Oi Polloi oli laulajaa lainatakseni "Se on viitun hyvä asia! Me rokataan niin kovaa! Me rokataan voimalla. Se on viitun hyvä!" Tää oli jo sen luokan show, että vaikka olin koko illan täysin selvinpäin, niin jumalauta mihin sfääreihin pääsi parhaimmillaan. Huh huh! Klassikko biisit kun kajahtaa tommosella intensiteetillä, niin ei voi olla kuin naama messingillä! Tätä ois todellakin voinut katsella vaikka kaks tuntia niinku Danne sanoi. Välispiikit oli hauskoja :) 

Iso kiitos ja hatunnosto Kallelle kun jaksoit järkätä!

egge

Oi Polloi Perkele! Miten tätä edes vois hehkuttaa tarpeeksi!? Mahtava meno ja oisivat todellakin voineet soittaa enemmänkin. En muista että milloin oisin ollut näin hyvissä fiiliksissä tai näin hiessä keikalla! Niin vitun hyvä että se on uskomatonta, todellakin!

Ruumiinavaus ei oikein ollut mun juttu ja Eyewitnessin missasin keskustelemisen takia, soihan se siel taustal mut meni aika ohi... Abus oli hyvä, kuten tosa jo Veke sanoikin niin nyt näytti olevan itsevarmuus kohdillaan, se viimeisenä tullut biisi on mun suosikki!

Iso kiitos Kallelle ja muille jotka olivat säätämässä!

Vekenator

Ruumiinavauksesta vielä sen verran, että ymmärrän kyllä meiningit jos ovat olleet vasta vähän aikaa kasassa, mutta mulle ei vaan lähde tommonen anteeksipyytelevä asenne hardcoressa tai crustissa. Vaikka kuin ois ankeeta ja turha olo, niin eikös lava oo just yks parhaista mestoista missä sen vitutuksen pääsee purkamaan ilmoille :)

torre

^kiitos kehuista!! itsevarmuudesta en tiiä, lähinnä tuntui että oli liikaa jengiä katsomassa, tuli vaivautunut olo. :-X

oi polloi oli kyllä loistava. helvetin hyvän kuuloista ja voimalla tuli moni vanha suosikkibiisi, eli ei kuulostanu yhtään väsyneeltä, niin kuin näin vanhat bändit usein voi. kun "victims of a gas attack" tuli oli pakko laittaa kotiviinipullo sivuun ja jorata vähän.  ja deek oli hauska, vaikka voin kuvitella että joka keikalla tulee suurin piirtein samat läpät (oon ite nähny vain kerran aikaisemmin kyseistä herraa, silloin kansalaistottelemattomuudessa, ja tutulta kuulosti).

papu

Mannerheim-välispiikkiä ei tullu :-\

Täytyy sanoa, et olipas mukavaa olla tällä keikalla.

egge

Lainaus käyttäjältä: papu - 18:38:42 - 05.05.2013
Mannerheim-välispiikkiä ei tullu :-\
Taitaa olla enemmänkin Kansalaistottelemattomuuden spiikki tämä!
Lainaus käyttäjältä: torre - 18:23:12 - 05.05.2013
oli pakko laittaa kotiviinipullo sivuun ja jorata vähän.
Jorattua tuli enemmän kuin viime 5 vuoden aikana yhteensä! Erittäin hyvä pittikin oli, ainakin mun kokemukseen mukaan, moni biletti ja homma sujui hienosti ja ilman turhaa väkivaltaisuutta (mikä ikävä kyllä ei aina ole tapaus).

Kaikin puolin hieno keikka/ilta ja vieläkin on erittäin hyvä mieli tästä :)

papu

Lainaus käyttäjältä: egge - 18:53:47 - 05.05.2013
Lainaus käyttäjältä: papu - 18:38:42 - 05.05.2013
Mannerheim-välispiikkiä ei tullu :-\
Taitaa olla enemmänkin Kansalaistottelemattomuuden spiikki tämä!
Ens viikolla sit kuulemma tuon ku soitetaan niitten kaa hyvinkäällä ja vv:llä :)

egge



Wannabeekrusti