Ruumiinavaus ei oikeen lähteny. Biiseistä ei jäänyt mitään mieleen ja laulaja oli jotenkin todella ankea ja lakoninen ilmestys. Tuli mieleen ku semmonen South Park sarjan masentunut gootti ois laitettu känisemään hardcore bändiin.
Abus on tullut nähtyä kahdesti ennen tätä ja niiltä keikoilta on jäänyt mieleen, että tää bändi on semmonen "projekti" bändi joka on olemassa semmosella "soitellaan kun ehditään" meiningillä, mutta eilinen keikka oli kyllä jo aivan eri maailmasta kuin edelliset näkemäni. En tiedä johtuuko rumpalin vaihdosta, mutta nyt kuulosti ihan hellvetin hyvältä! Esiintymiseen oli saatu itsevarmuutta ja saunditkin oli todella hyvät. Harvemmin jaksan seurata basistien soittoa, mutta Torren bassottelua piti tuijottaa melkein koko keikan ajan. Nopeet biisit toimi mulle parhaiten.
Eyewitness oli Eyewitness, mutta nyt täytyy myöntää, että eilinen oli ehkä huonoin tähän asti näkemistäni Eyewitness keikoista; liikaa häsellystä ja liikaa vierailijoita lavalla. Parhaimmillaan oli todella kova, mutta jostain syystä tolla keikalla oli liian "all over the place" meininki ja kaikki se aikasemmilla keikoilla ollut raivo ja kiukkuisuus puuttui täysin. En tiedä oliko laulaja liian kännissä tai jotain, mutta ne turhat ölinät ja muut pitkät huudot oli lähinnä vaivaannuttavaa kuunneltavaa... Kyllä mää siis muuten tykkään tästä bändistä ja oon nähnyt todella hyviä keikkoja, mutta eilinen ei vaan lähtenyt.
Oi Polloi oli laulajaa lainatakseni "Se on viitun hyvä asia! Me rokataan niin kovaa! Me rokataan voimalla. Se on viitun hyvä!" Tää oli jo sen luokan show, että vaikka olin koko illan täysin selvinpäin, niin jumalauta mihin sfääreihin pääsi parhaimmillaan. Huh huh! Klassikko biisit kun kajahtaa tommosella intensiteetillä, niin ei voi olla kuin naama messingillä! Tätä ois todellakin voinut katsella vaikka kaks tuntia niinku Danne sanoi. Välispiikit oli hauskoja
Iso kiitos ja hatunnosto Kallelle kun jaksoit järkätä!