TOHTORI KOIRA - "Tohtori Koira" EP 7"

Aloittaja Everclear, 21:32:35 - 01.04.2013

« edellinen - seuraava »


papu

Hei, puolet painoksesta menny. Ostakaa! Toka ep tulossa myös ihan kohta.

papu

http://www.desibeli.net/juttu/2622

Tohtori Koira: Tohtori Koira 7"
Räkälevyt / Blast Of Silence

Tammelan punkit Tohtori Koira rähisevät maukkaan kuusibiisisen seiskan verran. Päivi huutaa vitutustaan puoluepamppu ja sisäasiainministeri Räsäsen vihapuheille ja kristillis-freudilaisille lipsahduksille. Kiukkuinen Nauru jatkaa vähintään yhtä kipakasti, mutta Tohtori Koira ei onneksi hukkaa biisevyyttään vauhtiin tai tiukan asenteen vaatimuksiin vaan melodisuuttakin piisaa. Krapulaisempi, näppäilen alkava mutta päällekäyvän vauhdikas Morkkis tilittää mukaansa tempaavasti. Kääntöpuolella Koira sukeltaa suhteeseen niinkin meille arkiseen asiaan kuin veteen, pohtii lisää vihapuhetta ja ääntää jopa hivenen hymyilevämpää virnettä näkyviin nimibiisillään. Oikein mukiinmenevä seiska!

Ilkka Valpasvuo

papu

Mulla on tätä seiskaa enää pari jäljellä. Noinniinku huomiona jos joku haluaa tän vielä hommata. Jätkät tuleemuuten nyt vkl turkuun nauhottamaan lp:tä 8)

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 08:28:56 - 03.03.2014
Mulla on tätä seiskaa enää pari jäljellä. Noinniinku huomiona jos joku haluaa tän vielä hommata.
1kpl jäljellä.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 15:02:15 - 03.03.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 08:28:56 - 03.03.2014
Mulla on tätä seiskaa enää pari jäljellä. Noinniinku huomiona jos joku haluaa tän vielä hommata.
1kpl jäljellä.
loppuunmyyty.

papu

Lainaus käyttäjältä: papu - 09:50:25 - 04.03.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 15:02:15 - 03.03.2014
Lainaus käyttäjältä: papu - 08:28:56 - 03.03.2014
Mulla on tätä seiskaa enää pari jäljellä. Noinniinku huomiona jos joku haluaa tän vielä hommata.
1kpl jäljellä.
loppuunmyyty.
Eipäs ookkaan! Yks varauksessa ollut putkahti esiin. Jos tunnistat omakses (tai vaiks et), ni hihkase. Neljä euroa.