ti 23.4. Pub Port Arthur: Downfall of Gaia, The Rodeo Idiot Engine, Agasia

Aloittaja papu, 11:40:49 - 19.02.2013

« edellinen - seuraava »

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

Närhi

Lainaus käyttäjältä: niilo pielinen - 08:42:34 - 24.04.2013
Eka kerta korvat soi ku tulin kotiin, oliko vähä kovempi soundi ku tavallisesti?

Vähän suhisee korvissa vieläkin. Mutta olihan hyvä ilta!

torre

baskilaiset uppos mulle eniten, eli jokaiselle oli näköjään jotakin tarjolla. live-show aika eri maailmasta kuin muut bändit ja myös paremmat soundit. ja kaiken lisäksi tykkään yleensä kikkailusta. DoG:issa ärsytti kun oli kitarat niin kovalla ettei laulu ja rummut kuulunu kunnolla. agasia hyvä, joskin jotain pientä sähläilyä. ekaa julkaisua odotellessa.

Rotte

Downfall Of Gaia oli helvetin hyvä. Odotin tät keikkaa ja ei pettäny. Rahatilanne jos olis ollu toinen niin olisin tukenu näitä saksanpoikia useamallakin ostoksella, mutta perse. Harvoin tulee keikoil vastaa muute bändien vinyylimattoi.
The Rodeo Idiot Engine oli kovempi mitä netist kuunnellut pätkät, mutta jotenki oli sellai fiilis, että survotaan liikaa kikkailua ihan vaa sen kikkailun takia sekaan.
Agasia oli sekin kiva. En ihan saannu kiinni, mutta kyl se silti kelpaili.

Korvatulppien kotiinjääminen vähän nakers kylläkin.

jankke

^^ Oon aika pitkälti torren kans nyt samoilla linjoilla, ei lisättävää. Korvatulpat ois tosiaan ollu kiva muistaa ottaa mukaan..

maik spotifail

volumet kohillaa..niin sitä pittää!!! hyvät jazzit, eli ilta :)

Vekenator

Agasia ois kiinnostanu, mutta nuo muut bändit ei yhtään. Ja bänditreenit veny puoli kymmeneen, niin tuskin oisin ehtinyt näkemäänkään Agasiaa(?) Ei oo kolahtanu tuo Downfall Of Gaia ollenkaan mitä oon yrittäny kuunnella ja joku vielä piffillä vertas tampereen keikkaa Wolves in the Throne Roomin meininkeihin, niin se vei viimesenkin mielenkiinnon bändiä kohtaan :D

Sori ankeat ulkopuolisen huutelut... Ja hieno homma toki siis, että paikalla olijat viihtyivät!

Mutta lähinnä sen takia tulin kirjotteleen tähän topikkiin, että voiko tuolla portsassa siis nykyään soittaa ihan kunnon volyymilla vai oliko tuo eilinen joku kertaluontonen kokeilu?

larsgh

kiitos paikalle tulleille.
downfall of gaia oli erinomainen. ja rodeo idiot enginekin toimi silloin kun ne maltto hetken aikaa soittaa ilman  ylettömiä kikkailuja. volumet oli sen verran ankarat koko illan että luulen tän olleen poikkeustapaus.
ja omalta osalta lupaan ensi kerralla laittaa mikin päälle. :)

papu

Lainaus käyttäjältä: Vekenator - 16:53:11 - 24.04.2013
Mutta lähinnä sen takia tulin kirjotteleen tähän topikkiin, että voiko tuolla portsassa siis nykyään soittaa ihan kunnon volyymilla vai oliko tuo eilinen joku kertaluontonen kokeilu?
Omatoimisesti väänsivät sakut hiukan turhan kovalle laitteensa.. Ei siis täysii voi vetää edelleenkään, ainakaan soundcheckissä tyhjälle baarille, koska muuten alkaa baarimikko hyppimään silmille :)

Mary

Downfall Of Gaia! Helposti vuoden paras keikka tähän mennessä