Hehe, eiks tä levyhyllyn koko on kiinni lompakon kokoon? Tai ei, enemmän lompakon käyttämisen priority? Nuorena unelmoin asunnon joka seinä täynnä levyjä katon asti, ostin ja ostin, joka keikast tuli reppullinen levyjä, onnex silloin en tajunnu mitään muuta ku krüstia heh, ja sit tuli kunnon köyhyys, ja myin ja myin heh, joskus ostin takaisin ja myin taas. On vielä mm sataa jotka ei lähe mihinkää täst. Nyt olen siitä mieltä etten tarvi niit ollenkaa, ne on vain piece of plastic, pääasia on et voi niit kuunnella koneella, ja saada joka päivä lisää, yeah steal it and share it babe. Mä jopa annoin paljon levyja kavereil koska ne oli enemmä tärkeä niil ku mul, ja jos mun kaverit on onnellisia, kai mä oon. Kyl ostan vielä joskus levyjä, mut se on enemmä supportina bändeille jota tykkään keikalla. Tai sit vaa et silloin tuntuu et höh toi vois tuoda kotiin. Mut jo, pakko myöntää et vaik ne on vain piece of plastic, jos olis enemmä rahaa, kai yrittäisin taas täyttää joka seinä katon asti. Priorityna kaikki krautrockia ja kaikki krüstia. Ranskas mul on vanha kaveri jol on yli 70 000 vinyyleitä plus shit loads of CDs jota se keräsi 40v, bluesia, jazzia, krauttia, progea, psykeä, rokkia, heviä, punkkia, hc:ta, crustia, grindiä, bläkkiä, stoneria etc etc, haluaisin tämmönen asunto hehe... [jossain vaihes tehtii diili et ku se kuolee, saan Dis ja Anti osasto hehe, myöhemmin perutin sen ja pyysin pelkkää 2 levyjä, alkuperaisia JULIAN'S TREATMENT ''a time before this...'' ja JULIAN JAY SAVARIN ''waiters on the dance''. Mieluummin ne 2 ku 1000 D-beat levyjä...
No, ok, ei oo tullu vastausta ku oma blablailu, sori